صندل روفرشی پاپیونی LV کد ۲۰۰۱۰

فروشگاه اینترنتی کفش و کتانی جوان مد با تنوع بالا و قیمت ارزان

صندل روفرشی پاپیونی LV کد ۲۰۰۱۰

۱۵ بازديد

صندل روفرشی پاپیونی LV کد ۲۰۰۱۰ از جدید ترین صندل های تولید شده طرح LV می باشد که به دلیل پر طرفدار بودن آن ، فروشگاه کفش جوان مد صندل روفرشی پاپیونی LV کد ۲۰۰۱۰ را در چند رنگ زیبا و محبوب موجود کرده است تا با خرید آن بتوانید در طول روز با پوشیدن آن ، سلامت پاهای خود را حفظ کنید.

صندل روفرشی پاپیونی LV کد 20010

بخش رویه صندل روفرشی پاپیونی LV کد ۲۰۰۱۰ از پارچه تولید شده است که کیفیت آن بسیار بالا بوده و به مرور زمان تغییر رنگ نداده و کهنه نمی شود ، همچنین بخش پاپیونی صندل روفرشی نیز از پارچه ساخته شده است. بخش زیره صندل روفرشی پاپیونی LV کد ۲۰۰۱۰ همچنین از مواد پلاستیکی نو یا همان پی وی سی که به پلاستیک طبیعی نیز شناخته می شود ، ساخته و تولید شده است . این جنس در برابر سایش بسیار مقاوم است . بخش زیره صندل روفرشی پاپیونی به دلیل استفاده از پاشنه می تواند احساس راحتی بیشتری برای پاهای شما به دنبال داشته باشد .

از سایر ویژگی ها و خصوصیات صندل روفرشی پاپیونی LV کد ۲۰۰۱۰ می توان به داشتن کفی نسبتا عاج دار آن اشاره کرد که می تواند از سر خوردن جلوگیری کند که این ویژگی خوب می تواند اجازه استفاده از صندل روفرشی بر روی سرامیک را بدهد . صندل های روفرشی علاوه بر ظاهر زیبا و شیکی که دارند می توانند از ساییدگی پا بر روی فرش یا موکت جلوگیری کرده و سلامت پوست کف پا را به دنبال داشته باشد ، از این رو توصیه می شود که با پوشیدن صندل های روفرشی از زبر شدن پاشنه و کف پا ، پوسته پوسته شدن و سایر حساسیت ها به دور باشید .

 

برای خرید کفش می توانید به سایت جوان مد مراجعه نموده ، همچنین در صورت مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

صندل روفرشی پاپیونی LV کد ۲۰۰۱۰

چطور پاپیون ببندیم؟

واقعیت این است که پاپیون بستن هیچ وقت کار خیلی راحتی نبوده. روش D.A.P.P.E.R در واقع نام اختصاری برگرفته از مراحل مختلف بستن پاپیون است. ما اینجا هستیم تا امروز نحوه صحیح و اصولی بستن پاپیون را به شما یاد بدهیم. همه این موارد در ویدئوی زیر آورده شده و می توانید آن را مشاهده کنید. بسیار خب! بیایید مراحل مختلف پاپیون بستن را با هم یاد بگیریم!

1-طول پاپیون را تنظیم کنید: اولین کاری که باید بکنید این است که با سمت بلندتر پاپیون کارتان را شروع کنید. تفاوت ارتفاع بین دو طرف پاپیون باید 5 تا 7 سانتیمتر باشد.

2-گره ساده بزنید: هر دو طرف پاپیون را روی هم بیاورید. قسمت بلندتر را از زیر عبور بدهید و یک گره ساده ایجاد کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.