چرا کفش اسکیچرز پر فروش است ؟

فروشگاه اینترنتی کفش و کتانی جوان مد با تنوع بالا و قیمت ارزان

چرا کفش اسکیچرز پر فروش است ؟

۱۳ بازديد

برند های پر شمار و فعال زیادی در صنعت تولید و فروش کفش و کتانی فعال هستند که شاید برخی از آن ها از محبوبیت بالا برخوردار بوده و به عنوان یک برند معروف شناخته می شوند . معروفیت کفش ها بی دلیل نبوده و تنها کیفیت بالای محصولات و ساختار آن هاست که می تواند یک شرکت را معروف و برند کند . همواره در میان جستجو میان کفش های پر فروش و معتبر نام برند اسکیچرز به چشم می خورد .

کفش اسکیچرز یکی از پر فروش ترین کفش ها در ایران و در سطح جهان است که شهرت جهانی آن در تمام دنیا زبان زد است ، اما سوال اینجاست که چرا کفش اسکیچرز پر فروش است ؟ با توجه ویژگی های بسیار عالی که کفش های اسکیچرز دارد ، در ادامه قصد داریم با بررسی این موضوع پاسخ سوال ” چرا کفش اسکیچرز پر فروش است ؟ ” را به شما همراهان گرامی فروشگاه کفش جوان مد بدهیم و راهنمای خرید کفش اسکیچرز شما باشیم .

تاریخچه برند اسکیچرز

اسکیچرز یا اسکِچِرز (Skechers) ، برند آمریکایی است که در سال ۱۹۹۲ در شهر منهتن ایالت کالیفرنیا واقع در کشور آمریکا توسط رابرت گرینبرگ و پسرش مایکل تاسیس شد که این شرکت در زمینه تولید کفش و پوشاک به خصوص کفش های راحتی و مخصوص ورزش فعالیت خود را آغاز و سال های بعد توانست با طراحی کفش های بی نظیر و بسیار راحت و زیبای خود به شهرت جهانی برسد .

این شرکت در ابتدا به عنوان یک فروشنده برای محصولات دکتر مارتن که برند معروف انگلیسی در صنعت لباس و کفش بود ، فعالیت خود را آغاز و سپس با تولید کفش و اسکیت توانست خود را به جهانیان معرفی کند . اسکیچرز برای معروفیت خود و برند سازی از شخصیت های برجسته و معروف و همچنین برنامه های پر طرفدار و برند های معروف توانست نام تجاری و برند اسکیچرز را به جهان معرفی کند .

در میان تبلیغات گسترده نباید از کیفیت بسیار خوبی که کفش های اسکیچرز داشت ، غافل شد ، زیرا این تبلیغات صرفا جهت شناخت بیشتر اسکیچرز بود ، که مردم نیز با خرید و استفاده از کفش های اسکیچرز به کیفیت بسیار عالی آن پی بردند .

چرا کفش اسکیچرز پر فروش است ؟

ویژگی های کفش اسکیچرز

و اما چرا اسکیچرز ؟ چرا کفش اسکیچرز پر فروش است ؟ ویژگی های کفش اسکیچرز چیست که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است ؟ قبل از معروفیت و پیدایش برند اسکیچرز عمده کفش های ورزشی که حتی بعضا توسط برند های شناخته شده و پر فروش دنیا طراحی و تولید می شدند ، با توجه به آسیب هایی که بعضا در دراز مدت برای افراد ایجاد می کرد ، نارضایتی مردم را به دنبال داشت ، اما با تولیدات متنوع کفش های اسکیچرز و با طراحی کفش ها با مرغوبیت بسیار بالا و کیفیت عالی توانست رضایت مشتریان را جلب کند .

این طراحی بی نظیر که توسط طراحان و تولید کنندگان مطرح توانست محصولات برند اسکیچرز را از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین کفش های روز دنیا تبدیل کند . شرکت اسکیچرز توانست با استفاده از تکنولوژی های جدید تر کفش های خود را با وزن بسیار پایین تولید کند . با توجه به این موضوع و بررسی اجناس و تکنولوژی های مختلف ، میبینیم که کفش های اسکیچرز از فوق سبک ترین کفش های طراحی شده موجود در بازار می باشد .

یکی از تکنولوژی ها و طراحی هایی که اسکیچرز برای ساخت کفش های خود استفاده کرد می توان به استفاده از بالشتک های تزریقی EVA در کفی کفش ها اشاره کرد . EVA از بهترین و مناسب ترین اجناس برای ساخت زیره کفش ها و کتانی ها می باشد که اغلب کفش هایی که از این جنس استفاده می شوند ، استاندارد های لازم را داشته و باعث ایجاد کفش های بسیار سبک و همچنین انعطاف پذیر شده است .

ای وی آ نوعی پلیمر بسیار نرم و انعطاف پذیر است که طول عمر بسیار بالایی داشته و می تواند به خوبی در برابر ساییدگی و خوردگی مقاوم باشد . EVA خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بسیار بالایی داشته که در هنگام قدم زدن می تواند از شدت ضربه به پاها و شوک آن کاسته و از فشار وارده به کفش به نفع فرد استفاده کرده تا بتواند به مصافت بیشتری را پیموده و حتی پیاده روی کند ، بدون اینکه فشاری به پا ، کمر و زانو ها وارد شود .

همچنین کفش های طراحی شده برند اسکیچرز از زیبایی ظاهری بسیار خوبی برخوردار بوده و جزء شیک ترین و زیبا ترین کفش های موجود در بازار است که می توانید آن ها را با انواع لباس ها و تیپ ها ست و هماهنگ کنید . کفش های اسکیچرز علاوه بر تولیدات زنانه و مردانه ، برای کودکان نیز طراحی شده است که می توانید با خرید کفش اسکیچرز سلامت را به خود هدیه داده و حتی از آن ها برای پیاده روی و ورزش ها استفاده کنید .

اسکیچرز همچنین سعی کرده است تا کفش های خود را با رویه های قابل تنفس نیز ایجاد کند تا پاها در هنگام استفاده عرق نکند . بدون شک انعطاف پذیر ترین کفش ها و سبک ترین کفش های برند و شناخته شده در دنیا ، کفش های اسکیچرز می باشند .

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

چرا کفش اسکیچرز پر فروش است ؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.